Kategorie sklepu


Artykuły

Wybierz dział

Dane kontaktowe
toner-hurt.pl
tel. kom.: 697-301-691
Piotr Karwalski
mail.: tonerhurt@gmail.com
GaduGadu: 35788103 35788103
więcej »
Zaloguj się

nie pamiętam hasła!
zarejestruj się

  • kurier dhl
  • paczkomaty
  • aaa

REKLAMACJE

TRYB REKLAMACJI:

1. Mail'owo należy nas poinformować o usterce i wstępnie ją opisać. >>> tonerhurt@gmail.com

2. Pobrać formularz reklamacyjny ->Formularz reklamacji

3. Kompletnie wypełniony formularz reklamacyjny należy dołączyć do przesyłki.

4. Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt na adres (uwaga inny niż na fakturze VAT)

Arial Piotr Karwalski
ul. Wańkowicza 1/28
96-100 Skierniewice

5. Należy dołączyć formularz reklamacyjny lub opisać problem. W przypadku braku protokołu, reklamacja nie będzie rozpatrywana.

4. Reklamowany produkt powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu i dobrze zabezpieczony podczas transportu (w przeciwnym razie ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący).

5. Nie przyjmujemy żadnych paczek „za pobraniem”.

6. Reklamację są rozpatrywane w ciągu 14dni roboczych od momentu dostarczenia. Czas reklamacji może ulec zmianie, z przyczyn niezależnych od serwisu.

7. W przypadku nie uznania reklamacji kontaktujemy się z klienten i przedstawiamy podstawy.

8. Zareklamowany towar jest odsyłany na nasz koszt do klienta, z wyłączeniem przypadku gdy reklamacja jest nie uznana.

 

UWAGI:


Gwarancje nie obejmuje następujących przypadków:

1. naruszenia plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieuprawnionych,
2. jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione (za "uprawniony" Gwarant uznaje wyłącznie serwis Arial),
3. w wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z załączoną dokumentacją oraz z przeznaczeniem towaru), instalacji, konserwacji, magazynowania i transportu, wszelkich przyczyn zewnętrznych takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (pożar, powódź itp.).
4. uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowej instalacji tonera dokonanej wbrew instrukcji instalacji kasety, zalecanej przez producenta drukarki,
5. uszkodzenia spowodowane przechowywaniem tonera w niewłaściwych warunkach (przechowywanie w temperaturach poniżej 10°C oraz wyższych niż 40°C);
6. uszkodzenia mechaniczne wywołane próbą instalacji tonera w niewłaściwym modelu drukarki;
7. zyżycie wynikające z eksploatacji towaru w 70% lub większym stopniu.